Warsztat 1:
Process drama jako narzędzie pozytywnej interwencji w klasie szkolnej
dr hab. Alicja Gałązka
(UŚ)
Warsztat 2:
Self-compassion – samowspółczucie kluczem do dobrostanu jednostki
mgr Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska
(Akademia Leona Koźmińskiego)
dr Anna Werner-Maliszewska
(Akademia Sztuki Wojennej)
Warsztat 3:
Pozytywna organizacja. Jak ją budować? Warsztaty dla biznesu oparte na dowodach naukowych.
mgr Anna Agata Nowak
(Uniwersytet SWPS)
Warsztat 4:
Rola pozytywnych emocji w radzeniu sobie ze stresem.
dr Joanna Tomczyk
(SWPS)
Warsztat 5:
Lepsze działanie niż „gadanie”. Jak zwiększać dobrostan hedonistyczny i eudajmonistyczny na bazie Teorii Podstawowych Ludzkich Wartości?
dr Malwina Puchalska-Kamińska
(Uniwersytet SWPS)
Warsztat 6:
Uważna Szkoła – mindfulness i self-compassion jako narzędzia pozytywnych zmian w edukacji
mgr Bogna Gąsiorowska
Prowadzenie: dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP
1. Zbudujmy wspólną rzeczywistość: Zgodność ja-naród w postrzeganiu przyszłości kraju a bliskość z innymi i motywacja do działania.
dr Ewelina Purc (KUL), dr Marta Roczniewska (Uniwersytet SWPS); dr Agata Gąsiorowska (Uniwersytet SWPS).
2. Mam wystarczająco dużo. Czy ludzie szczęśliwi są mniej roszczeniowi?
dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP.
3. Co jest ważniejsze dla bycia szczęśliwym: co robimy czy w jakim celu?
Badania eksperymentalne w zakresie interwencji pozytywnych i aktywności celowych.
dr Katarzyna Błońska, dr Radosław Walczak (UO).
4. Gotowość wolontariuszy do zachowań prospołecznych w czasie kryzysów.
dr Iwona Nowakowska (APS), prof. Maura Pozzi, Università Cattolica del Sacro Cuore, Milan, Italy
Prowadzenie: dr Karolina Rymarczyk (UKSW)
1. Lęk przed zakażeniem COVID-19 w szczytowym okresie 3 fali pandemii a objawy psychopatologii po 3 miesiącach – pośrednicząca rola stresu i ochronna funkcja dobrostanu
prof. dr hab. Anna Maria Zalewska (Uniwersytet SWPS)
2. Podmiotowe uwarunkowania zdrowia i dobrostanu – nowa konceptualizacja wzoru B zachowania.
dr Karolina Rymarczyk(UKSW), dr hab. Włodzimierz Strus, prof. UKSW, dr hab. Jan Cieciuch, prof. UKSW.
3. Choroba onkologiczna dziecka a dobrostan i strategie radzenia sobie rodziców: w poszukiwaniu efektu pandemii COVID-19
dr Natalia Ziółkowska (Uniwersytet SWPS). dr hab. Ewa Gruszczyńska, prof. Uniwersytetu SWPS
4. Pozytywna rola centr dobrostanu dla pracowników medycznych w czasie pandemii Covid-19.
dr Natalia Stanulewicz-Buckley (Aston University), Prof. Holly Blake University of Nottingham.
5. Kiedy dobro jest silniejsze od zła: związek między dobrostanem a postrzeganą aprobatą
i dezaprobatą społeczną dla nawyków żywieniowych wśród wegetarian.
dr Joanna Tomczyk (Uniwersytet SWPS); John B. Nezlek, Catherine A. Forestell (College of William & Mary Williamsburg, VA, USA), Marzena Cypryańska (Uniwersytet SWPS w Warszawie)
Prowadzenie: dr hab. Łukasz Kaczmarek, prof. UAM
1. Czy warto streamować? Pozytywne emocje w streamingu gier wideo.
dr hab.Łukasz Kaczmarek, prof. UAM; prof. dr hab. Przemysław Guzik (UM w Poznaniu); dr Michał Kosakowski, mgr Patrycja Chwiłkowska, mgr Szymon Jęśko-Białek, mgr Paulina Olejnik-Gawrońska, mgr Maja Wańkowicz (UAM).
2. Zaangażowanie i efekty treningu biegowego wśród amatorów. Znaczenie pozytywnej orientacji i pozytywnego afektu.
prof. Mariola Łaguna (KUL), mgr Michał Kędra (KUL).
3. Dlaczego warto grać z przyjaciółmi? Motywacja społeczna i emocje pozytywne wśród graczy Pokémon Go.
dr hab.Łukasz Kaczmarek, prof. UAM, prof. dr hab. Przemysław Guzik (UM w Poznaniu), dr Michał Kosakowski, mgr Patrycja Chwiłkowska, mgr Weronika Dziwura, mgr Paulina Olejnik-Gawrońska, mgr Maja Wańkowicz UAM
4. „Między wierszami”: Percepcja poezji autorstwa sztucznej inteligencji lub człowieka – analiza porównawcza.
dr Maja Stańko-Kaczmarek, Liliana Dera, Halszka Kościelska (UAM).
5.Wpływ uczestnictwa w wirtualnych wystawach sztuki na twórcze zachowanie.
dr Paweł Fortuna; dr Monika Dunin-Kozicka (KUL); dr hab. Magdalena Szubielska, prof. KUL; dr Natalia Kopiś-Posiej (KUL), Łukasz Kaczmarczyk (KUL), Julia Iwińska (KUL).
6.Na szczęście mamy grzyby: Badanie związku dobrostanu i poziomu łączności z przyrodą w grupie grzybiarzy w Polsce.
dr Olga Grabowska-Chenczke; dr inż. Jakub Löffler, (UP w Poznaniu).
Prowadzenie: dr hab. Maciej Stolarski, prof. UW
1. Szczęśliwe skowronki, ale co z sowami? Pozytywna psychologia preferencji okołodobowych
dr hab. Maciej Stolarski, prof. UW; dr Joanna Gorgol (UKSW).
2. Których narcyzów stać na wdzięczność? Narcyzm w wieloczynnikowym ujęciu a poszczególne aspekty wdzięczności.
Maria Leniarska (UW), Virgil Zeigler-Hill (Oakland University,USA), Anna Turek (UW), Marcin Zajenkowski (UW)
3. Profile cech osobowości oraz stylów postrzegania ryzyka a subiektywny dobrostan i podejmowanie decyzji biznesowych w erze pandemii Covid-19: Ogólnopolskie badanie wśród prezesów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
dr hab. Marcin Rzeszutek, prof. UW; Adam Szyszka (SGH); Katarzyna Drabarek (UW); Angelika Van Hoy (UW); Adrianna Stasiak (UW).
4. Jakość życia małżeńskiego w perspektywie uwarunkowań temperamentalnych i osobowościowych
Ewelina Wojtarkowska-Forczek (UO).
5.Uwarunkowania jakości życia rodziców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
dr Anna Lenart (UR).
Prowadzenie: dr Magdalena Kobylarczyk-Kaczmarek UŁ
1. Krytyczna analiza poziomu szczęścia i zdrowia psychicznego młodzieży.
dr Przemysław Zdybek (UO).
2. Pozytywne konsekwencje ekspozycji na traumę u młodzieży – rola prężności i ruminacji
dr Magdalena Kobylarczyk-Kaczmarek, prof. dr hab. Nina Ogińska-Bulik (UŁ)
3. Żeglarstwo morskie i sail training jako metody budowania zasobów psychicznych młodzieży na przykładzie nadziei na sukces.
dr Miłosz Romaniuk (APS).
4.Uwarunkowania dobrostanu uczniów szkół średnich
dr Marcin Kolemba (UB).
Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w programie podyktowanych czynnikami niezależnymi od niego.
Polskie Towarzystwo Psychologii Pozytywnej. Wszelkie prawa zastrzeżone.